Friday, August 03, 2012

mmm....hallon!

Yeah, idag när jag och Andy var ute och sprang hittade vi hallon längs med vägen! Jag som var så besviken att björnbärssäsongen inte tagit fart än blev mycket glad av denna upptäckt! Andy var dock tvungen att dra i mig för att få mig att sluta äta och börja springa... :)
Det blev en 16km runda längs med kanalen, först längs med ena sidan, över en sluss och sedan hem till båtan via andra sidan. En mycket fin runda längs med vattnet och som omväxling på grusväg och stigar, skönt att slippa asfalt! Benen kändes pigga och jag och Andy började spåna om ett marathon till hösten kanske? Jag beslöt mig att sätta upp ett mål att hinna med fem maror innan jag blir 30, så kanske dags att börja anmäla sig till lopp! Är riktigt sugen på en mara snart då det var över ett år sedan sist!

Kram på er alla!

No comments: