Friday, October 12, 2012

Info Baltimore Marathon

I morgon, lördagen 13:e Oktober, ska jag Andy och Micah (och några till….) springa Baltimore Marathon. Under mina marathon i Sthlm har jag blivit bortskämd med att ha vänner och familj på plats som hejat fram oss. I år känner jag inte någon som kommer och tittar på oss men om ni vill kan ni följa oss via datorn. Jag vet inte exakt var (troligen under fliken "resultat"), men hemsidan är http://www.thebaltimoremarathon.com

Här är namnen vi är registrerade med och de nummer vi kommer att ha på våra nummerlappar.

Maria Karlsson: nr. 2614
Andrew Schell: nr. 2613
Micah Saunty: nr. 2693

Det blir en tidig morgon imorn, starten går redan klockan åtta på morgonen så vi kommer att sticka från Annapolis strax innan kl. sex. Andy kör så jag kommer nog att ta mig en liten tupplur i bilen. Jag har laddat med Lärabar, GU och ett par dextrosol från Sverige. Det kommer även att serveras gatorade, vatten, lärabar chics etc under loppet, men känner att jag gärna vill ha lite eget med mig så jag inte kör slut på energin!
Jag och Andy inför mitt första Marathon i Sthlm, 2009.
foto: Josefine Landberg
Kram på er alla!

1 comment:

Anonymous said...

Kör så det ryker syster och
HEJA, HEJA ANDY & MIA !!!

Lycka till och hoppas allt går bra för er.
Kram från Frida m familj.