Saturday, November 10, 2012

Tortola nasta!

Just nu befinner sig jag och Andy pa Philadelphias flygplats. Alldeles strax ska vi kliva ombord pa planet som ska ta oss till Tortola, BVI. Eller rattare sagt, vi flyger till USVI, taxi till farjan, farja till Roadtown och sedan taxi till hotellet i Nanny Cay.



Vi ska ner och ta emot batarna som seglar i C1500, ca 35 batar som i lordags seglade ut fran Hampton, VA i USA. Forsta tva batarna beraknas komma in redan under natten sa det kommer bli en lang dag. Vi vaknade vid fyra imorse sa vi hade tid att dricka kaffe och ata frukost innan vi akte mot flygplatsen. For mig ar det viktigt att ha en lugn och skon morgon, och jag gar garna upp lite tidigare sa jag slipper att stressa. Jag hoppas sedan att jag kan flyga pa planet..

Oj, nu ar kon nastan tom och jag maste hoppa ombord, skriver mer nar vi kommer ner :)

kram pa er alla!

No comments: