Sunday, December 16, 2012

Eftermiddag pa stranden

Idag jobbade jag och Anna 08-14 och vi passade pa att spendera eftermiddagen utanfor hotellet och marinan. Patrick hangde med och det blev ett par timmar pa stranden och ett langt dopp i havet, forsta simturen i havet sedan jag kom ner hit.

Det blev aven en glass och Patrick tyckte att det var dags for "beer o'clock" runt fem. Jag holl mig dock till en grapefruktjuice da jag dels skulle kora tillbaka och sedan jobba 20-02 under natten.

Genvag blev senvag fran stranden till baren....
Anna med Gros Islet pa andra sidan vattnet...
Det har varit en langsam natt, bara tva batar, lite skillnad mot forra natten da vi hade 14 batar. Dock ganska sa skont som omvaxling, men nu (klockan ar ett) maste jag saga att jag borjar bli ganska sa seg...

Justja, glomde ju skriva att jag antligen har hittat mina mangos! Idag var det farmers market har i marinan och jag lyckades knipa tva pasar med manogs, nu ska det verkligen frossas!! I Tortola hade vi ett mangotrad utanfor kontoret med de var alla stenharda, tyvarr inte mangosasog nu men ar mycket stolt att jag hittade nagra..

Ha det sa gott! kram pa er alla!

No comments: