Friday, December 28, 2012

Sex underbara år...

USA,  Juni 2007
Sex år sedan jag och Andy träffades i Nya Zealand, 28 December 2006. Jag hoppade ut genom ett flygplan och Andy knäppte bilder... Ett par dagar senare var vi runt och provade viner i Napier. En perfekt start, adrenalin, vin och bästa vänner! Många månader har vi varit ifrån varandra men det har aldrig varit en tvekan att det inte är du och jag! 

Napier, New Zealand December 2006
Sex år har gått och tiden har gått otroligt fort men när jag tänker tillbaka på vad som hänt under dessa sex år är det svårt att förstå att det bara är sex år! Vi har köpt båt, seglat henne till Sverige, besökt många länder tillsammans både genom jobb och fritid. Andy har lärt sig svenska, jag har fått mitt green card. Mycket har hänt.
Tortola, BVI, November 2012
Tack Andy för sex fantastiska år! 

No comments: